Više stotina Limanaca ali i stanovnika drugih delova Novog Sada okupili su se kod Štranda na mestu gde lokalna vlast planira da bude izgrađena crkva, kod okretnice linija 1 i 8.
Za izgradnju crkava u Novom Sadu najviše se zalažu novopridošli Novosađani koji u većini svojih sela nisu imali crkvu niti im je padalo na pamet da je izgrade.
U nedelju
06.03.2024 •
21:42
Počinje kopanje za temelj
Komunisti prave ZBRLJ- zbor radnih ljudi.
Podelite im ašove i da krenu da kopaju temelje crkve lagano.
Taman će biti prilika svim velikim građanima koji se prave da ne umeju ni tešku olovku da nose da se sete svog mladog doba.
Petar
06.03.2024 •
13:53
Bolje Vrtić za decu
Izgradite vrtić za decu, a crkava pun Novi Sad, ispadosmo veći vernici i od Patrijarha, najbolje lokacije su date crkvi (Detelinara, Novo Naselje). Za dobijanje mesta detetu u vrtiću treba da se moliš nekom moćniku da ti prime dete u vrtić, ne treba ti crkva. Nemamo pametnijeg posla za trošenje para i tu se ide linijom manjeg otpora jer stado je oslepelo od silnih obećanja. Verovatno su tu i poslovi oko gradnji povezani sa specijalnim mašinama za pranje, pranje papirnatih valuta raznoraznih donatora i dobrotvora.
Trt
06.03.2024 •
10:16
@Seljak
'Stanovništvo' je dobrodošlo da podigne crkvu u svom selu.
Nikola NS
06.03.2024 •
09:54
Sumsnuto
Meni sve vise smeta ovakvo nepotrebno srbovanje i SPC koja samo zna da prima poklone dok je njeno tzv stado bolesno, umorno i unezvereno. Pri tome kupite lepo parcelu imate para vise od naroda! Umetite tu crkvu u NS na vodi ako smete? Galens jaci jel?
Ђорђе
06.03.2024 •
09:39
Мајка природа вас посматра
Упркос свакодневном доказу да бога нема? Дајте мало Гугл у руке, преко 3000 богова су људи осмислили од пећине до данас а сваки верник убеђен да је његов једини и прави?! Па зидајте ако вам глупост налаже, сирома народ.
Seljak
06.03.2024 •
09:26
A stanovništvo?
Građana je sve više i sasvim je prirodno da im nisu potrebne crkve nego kockarnice. Ali, stanovništvo hoće Crkvu!
Vals
05.03.2024 •
19:23
Eh
I Novi Sad postaje kao Kosovo i Metohija. Hoće nvo doseljenici da ga oduzmu Srbima i Pravoslavnima. Naravno da treba da se sagradi crkva.
Jovan
05.03.2024 •
13:56
@Simo
Dobro Simo ako si ti upravu a ja gresim. Hvala sto mi zelis dobro. Sve naj bolje pozdrav.
Dođoš, nelimanac
05.03.2024 •
11:12
NeNVO ali ipak gradjanin NSa
Slava Bogu! Uskoro da nikne hram u punom sjaju!
Milan
05.03.2024 •
09:46
Nažalost...
...,ovo sve ipak ima više veze sa politikom,a manje sa lokacijom na kojoj će se graditi crkva.
U komentarima su primetne ,skrivene i neskrivene, uvreda na račun dela građana Novog Sada!?
Jarvis
05.03.2024 •
09:00
Bravo! Vi ste pravi ljudi.
joki
05.03.2024 •
08:13
Umesto Novog Sada na vodi sagradite najveći srpski hram! A ne neku crkvicu na parkingu! Vređate crkvu i vernike!
DraganChe
04.03.2024 •
19:28
Neka grade
Neka grade crkve na Kosovu da ima vojska gde da se moli kad se na Kosovo vrati. I pokoja garaža za SPC vozni park.
Amer
04.03.2024 •
18:09
REFERENDUM
Jedino što je ispravno je da građani LIMANA na referendumu odluče da li će se CRKVA grafiti ili ne.
Komšija
04.03.2024 •
15:29
@Pozdrav od Sima
Samo se ti loži tako po svom blatnjavom selu, ovde možeš sam šut u dupe da dobiješ.
Ružica
04.03.2024 •
14:36
I sada je
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA.
Usput, u Švajcarskoj se opštinske zajedine izjašnjavaju za svaku promenu, vlast daje eventualno, uglavnom građani - predlog. Tamo se smatra neodgovornim ponašanjem ne izaći na referendum.
Pozdrav od Sima
04.03.2024 •
14:21
Dragom Jovanu
Sad razumem. Kad prođe bosiljkača i osveštaju se temlji duh božiji će zavladati i tobom i kao pravi brat znam da ćeš se medju prvima pomoliti. Imaš kapaciteta i znanja. Čekajući novu crkvu sa radošću, molim se da ti bog da poziv da dodješ. A ko daje poziv, taj daje i silu i bićeš super. Na mnogaja ljeta!
Ne crkva
04.03.2024 •
14:21
Ne crkva na Limanu. Taj novac uložite u dečiju bolnicu. Sramota šta radite.
Fantom iz opere
04.03.2024 •
13:39
Hram grehova
Koliko su grešni, malo im crkava da se naguraju i okaju iste, pa hajd da se izgradi još koja. Jel, znate kako, maznete recimo iz budžeta, napr za izgradnju crkve, par soma jeurića, pa u istu tu crkvu uđete ispovedite se i bude vam oprošteno što ste oštetili budžet. A možete recimo da idete ulicom i bijete neistomišljenike, pa na ispoved. Ma svašta opere ta sveta vodica.
Фердо
04.03.2024 •
13:15
Crkva
Crkva će se sagraditi na Limanu 1 , kome se ne svidja neka ne ide u nju . A budite sigurni da će biti puna .
55
04.03.2024 •
12:50
Svaka čast novosađani
Pusti li ste da se Novi Sad uništi. Da danas stane ovo propadanje za 100 godina se Novi Sad nebi mogao dovesti u neko normalno stanje. Da imaju normalan saobraćaj, da mogu normal o da se parkiranu, da imaj stanove a ne garsonjere od 15 kvadrata ali to nikom ne smeta. Samo crkva kvari sliku limana.
Opozicija
04.03.2024 •
12:21
Opozicija
Treba napraviti jos jednu crkvu na Limanu,malo je jedna koliki su ovo komunisti!
piskaralo
04.03.2024 •
12:10
Pogrešan je sam start...
Crkva i Novosadska kasa/budžet su stvari koje ne bi trebalo da imaju dodirnih tačaka u sekularnoj državi!
Crkvu treba da dižu preko vernika koji to podržavaju!
Jovan
04.03.2024 •
11:11
@Simo
Pa naravno da postoji. Da si citao pazljivo razumeo bih. Ali ne, proces od dupeta do mozga komplekna radnja. Da postoji osam vekova, ko to spori. Nije joj tu mesto ima verskih objekata svuda po gradu a i ovako su poluprazni. Sta ti mislis druze da ces nekome nesto da uteras na silu boga. Pa to se tako ne radi, stvorices samo revolt i inat. Crkvi nije tu mesto. Ne mozes da prekrajas sliku grada zbog toga kako ti je volja. Narod je taj koji cini i crkvu i drzavu i drustvo. Crkva je tu zbog naroda a ne narod zbog crkve. Jel ti to jasno? Nije to u duhu pravoslavlja niti hriscanstva da se nesto namece na silu. Nije ovo serijatsaka drzava niti smo mi muslimani pa da dizemo dzamije gde goda malo niti se vera na silu ne namece. Ima toliko mesta po gradu crkvi nije mesto pored gradske plaze. Ali ti "Simo" sine boziji ne obozeni bi na silu boziju da nameces nesto kao da je ovo dzamahirija ili cak mozda kao rimokatolicka inkvizicija. Pa nije ti ovo srednji vek. Ne mozes takvim pristupom da prilazis problemu nece ljudi, nece narod crkvu na tom mestu. Pa kao da mi ne znamo sta smo i ko smo pa ti treba da nas ucis o tome. Shvati to nije joj tu mesto to je nametanje sile i necija demonstaracija moci da pokaze kao eto moze mi se sta god hocu. Time ces dobiti samo kontra efekat i inat kod naroda. To su i turci radili.
Bačvan
04.03.2024 •
10:00
Jasno mi
Ova partizanština ne zna da su civile (Srbe Novog Sada) bacali u blizini tog mesta (predviđene lokacije za crkvu) pod led, i da oni zalužuju hram veći od onog hrama 'Svetog Save' na Vračaru.
LIMAN 1,2,3,4
04.03.2024 •
09:50
Crkvu..
zeli Liman!!!!!!!
Anunaki
04.03.2024 •
09:49
Isus je ljut
Isus se jedini put u Jevanđelju razljutio kad su od hrama napravili pijacu. A sad kako je pijaca i rasprodaja naveliko i na džakove cementa, cigala i ruka ruku mije tendendera u kom je i vrh SPC, pa znate kako, oni to tako čine jer nemaju i ne znaju za Boga, ali kako već masna braća zna za onog drugog i ne libi se da mu služi, pa neće biti nikakvo čudo kad im bude posluženo ono što suservirali.
Востани Сербије,
Давно си заспала,
У мраку лежала
Сад се пробуди!
KLF
04.03.2024 •
09:14
@Новосађанин
Pa dovoljno je da 20 ljudi izađe iz susedne zgrade i da vam ne da da posečete ni travku na toj livadi, ne može i gotovo.
Mastodont
04.03.2024 •
09:06
@Slavko
A onda si konačno skupio petlju i sebi podigao kokošinjac na pruzi o kojem si oduvek maštao.
limanski komunisti
04.03.2024 •
09:04
@Pera
Sve je ovo naše, uključujući i Štrand i brodogradilište. Ne veruješ? Dođi pa se uveri.
Šoneee
04.03.2024 •
08:46
jaojjj
Opet bi potomci onih iz 8.ofanzive da kroje kapu Novom Sadu.
Dobili stanove džabe,uspeli da izgube državu ali ne i veeelike penzije,još sad i da odlučuju gde će da se gradi...
Kad su Vam dede oduzimale zemlju poštenim seljacima starosedeocima i delili svojim zemljacima koji su je ili uparložili ili prodavali onda nije bilo zborova građana.
fuuujjjj....
Slavko
04.03.2024 •
08:30
Ovo je najcudniji mentalni sklop ljudi u Novom Sadu.Ziveo sam 30 god na limanu Sekspirova ulica i nikada nisam mogao da se naviknem na toliko sivilo u ljudima,zapustene zgrade,liftovi,stanovi,ruglo novog sada.Bolje da su se okupili da se dogovore da okreće svoje zgrade i daju barem lepu boju Novom Sadu.
Dawkins
04.03.2024 •
08:16
Strand vec ima WC!
Pera
04.03.2024 •
08:02
Liman je nas
A ko ste vi? I jel vam ga baba kupio ili ste dobili stanove u vreme socijalizma i radnicke klase? Ponavljam dobili stanove, a ne zelene povrsine
Ludovički
04.03.2024 •
07:31
Nedajte se Limanci!
nazadnjaci su neumorni. Neka im Bog plati onako kako oni rade.
deda
04.03.2024 •
02:20
@V
nisu kod brodogradilista bacali pod led, crkva je posvecena i na mestu mucki pobijenih gradjana, da si gradski kao sto nisi neb' lupetao,,,
Добро памтим све...
03.03.2024 •
23:56
Дрвље и камење
Па зар Лимани, иако су ту станове добијали истакнути комунисти и други из тог воза, не заслужују да добију и једну светињу..па ето бар на стотинак метара од места највећег погрома Срба званог "Рација", да ето ми, чије су родитеље ту на Штранду под лед бацали, можемо на прикладном месту да им пожелимо мир и покој душе уз по коју свећу. Да се помолимо.
Како је једном Кустурица рекао, "црква је повезана са вечношћу"...
Milija Pavlovic
03.03.2024 •
23:52
Mrtvaci
Kome Crkva ne treba i ne mora da ide . Ja sam Limanac i meni treba.Na zalost svi negativni komentari poticu za mene od kukavica jer da se gradi nesto drugo cutali bi ko zaliveni…kao sto i cute.
andrija
03.03.2024 •
23:37
To su kasno shvatili...
@Нисам ја
03.03.2024 • 22:37
В.И.Лењин је
"Религија је опијум за народ".
С обзиром шта власт ради народу, потребно је пуно опијума....
opazatnje ti je na mestu... primer gradjana ispred predsednistva Srbije u Beogradu...
Predsedništvo - ispod Vučićevog prozora... 3.3.2024 pre 1 sata gradjani sa KiM...
Новосађанин
03.03.2024 •
23:12
Гласна мањина
Њих двестотињак скупљених са коца и конопца, рачунајући и све придошле противнике Цркве из целог града, они ће да спрече изградњу цркве? Не будите смешни...
Изградња Храма светих мученика бачких пројекат је од значаја за све Новосађане, како би се очувао спомен на страдале у погрому од стране злочиначке руке мађарских фашиста.
Gradjanka
03.03.2024 •
23:11
Ljudi
Ne dajte se Novosadjani!
Pocinje im kraj.
Samo istrajte. Blok 63 je uz Vas. Niko nije jaci od naroda!
Нисам ја
03.03.2024 •
22:37
В.И.Лењин је
"Религија је опијум за народ".
С обзиром шта власт ради народу, потребно је пуно опијума....
V
03.03.2024 •
22:16
Crkvu gradite na parceli brodogradilišta umesto Galens solitera!
Misko
03.03.2024 •
21:49
Ako zelis da steknes obrazovanje ne idi kod popa, ako zelis veru ne idi u crkvu.
Posmatrač
03.03.2024 •
21:14
Ma šta na ledini...
...Đuriću pokaži originalnost da te primeti diktator: napravi Gračanicu na vodi, ruši Štrand.
Vernik sa Limana
03.03.2024 •
20:34
Ja sam vernik, ali i Limanac. Kada poželim da odem u crkvu odem u Krilovu ulicu. Sem za Uskrs i Božić, crkva je poluprazna. Limanu ta crkva kid Štranda ne treba, odgovorno tvrdim, čak se i sveštenstvo iz Krilove slaže sa mnom. Gradnju hoće partija na vlasti kako bi razjedinila i posvađala Limance po verskoj osnovi jer na Limanu doživljava uzastopne teške poraze, najteže u celoj državi.
Jelena
03.03.2024 •
20:25
Zelena povrsina
Nama sa Limana 1 i 2 nije bitno da li neko hoce da natrkeci tu crkvu ili bilo koji drugi objekat. Ovaj grad je doziveo urbanisticki ekocid od 90ih pa naovamo. Ne podmecite kojesta mojim komsijama, niko nije dosao jer je protiv crkve, vernika, pravoslavlja vec protiv bahate valsti koja ne zarezuje dobrobit gradjana od cijih izdvajanja lepo zive. Zelenilo je devostirano u gradu i ponovo apelujem da ne dirate ovo malo preostalih zelenih povrsina vec njih obogatite. Odbornci, plate dobijate od gradjana koji uredno placaju porez i postujte je i branite urbanisticki plan koji nikad nije imao predvidjen neki objekat na ovom mestu.
japajajci
03.03.2024 •
20:25
ovi prisvojili
I naš je Liman
Nikola
03.03.2024 •
20:15
Crkva na limanu umesto NS na vodi! A ne na parkingu! Sramota!
Putnik
03.03.2024 •
20:02
zelena površina
gospođa reče :zelena površina ili parking .Ove dve stavke su u suprotnosti jedna sa drugom . Parking podarazumeva beton pa šta se onda dobija
ISTINA
03.03.2024 •
20:02
CRKVA VEC POSTOJI
Na limanu vec postoji crkva Svetog Stefana i nalazi se u okviru kasarane mornarice!
Mare
03.03.2024 •
19:42
Svi koji nisu išli u crkvu i slavili slavu za vreme komunizma a sad slave ne treba da budu ni na kakvim funkcijama! Taj sloj je kukolj! A ima ih puno...
Šojić
03.03.2024 •
19:04
Liman limancima, kakva SPC
general
03.03.2024 •
18:41
Kome sa Limana treba crkva, eno je u Krilovoj ulici na 200 m od Limanskog doma zdravlja, tamo ste je uglavili, i to je dosta za ceo Liman, koliko vernika ima!!!
Branislav
03.03.2024 •
18:39
@Betmen
Slažem se potpuno. Idealno mesto. Ne mora se pipnuiti nijedno drvo. Još se uredi okolina.
Arkadije
03.03.2024 •
17:51
Skorojevići
Skorojevićima koji se klanjaju do žemlje nema pomoći. Sve crkve i manastitre da obnove. Njima je novac preči od bilo koje crkve. Crkva i vera su im samo pokriće.
NS
03.03.2024 •
17:33
Lopovi
Gradu fali zelenila. Sve ostale njihove građevine su čista korupcija. Crkve su paraziti države.
Hey-Ho!
03.03.2024 •
17:32
Dozvolimo da se izgradi crkva pored Štranda. Pa ako SPC nije sramota da gologuzati idemo na liturgij, neće biti ni nas..
Dm
03.03.2024 •
17:27
Gradite crkvu na drugom mestu npr. u kompleksu zgrada Novog Sada na vodi i onako će tu da kupuji stanove samo samo budžovani i zemare a zna se da su oni najveći vernici pa zašto ih ne bi nagradili prelepom zvonjavom po ceo bogovetni dan ispred terasa i prozora. Eto rešenja i to je Liman , dovoljno daleko da zvona ne smetaju normalnom radnom narodu a divoljno blizu za novopečene velike vernike.
Obrad
03.03.2024 •
16:57
Katastrofi
Ovi likovi što su vodili Novi Sad poslednjih dvadesetak godina kao da mrze ovaj grad. Urbanistički genocid. Bruka.
Vlada
03.03.2024 •
16:57
@Simo
Pa super, kad ste mogli petnaest vekova bez crkve na tom mestu, moći ćete i ubuduće.
Mile
03.03.2024 •
16:31
Bio sam na skupu građana na mestu o kome se raspravlja. O crkvi se nije uopste pricalo. Zahtev je da se na tom mestu nista ne gradi, pa ni crkva, da bi se sacuvala zelena povrsina i posadilo jos stabala.
Simo
03.03.2024 •
16:19
Odgovor Jovanu
Crkva u Srbiji stoji preko osam vekova, a na ovim prostorima preko petnaest. Kakva plaža i livada od sto godina...
НН
03.03.2024 •
16:17
... треба као у Немачкој ...
... избацити било какво финансирање било које верске организације, увести порез на вернике као у Немачкој, па колико уплате, нека се тиме финансирају, јер овако, лако је бацати у бездани бунар новце свих грађана, па и оних који нису верници...
Maja
03.03.2024 •
16:16
Ne gradnji na toj povrsini!
Nicemu nije mesto na toj povrsini. Osim da se ista uredi i uklopi sa zelenilom i mozda cvecem koje bude na ostrvu kruznog toka. Treba zelenila pored velikog parkinga.
Lepota Novog Sada jeste bila sto je imao uredjene zelene povrsine, no neki mrzitelji su se nameracili to da promene.
Penzioner
03.03.2024 •
16:12
Ostavite zelenilo
Crkvu gradite u sklopu "Novog Sada na vodi"Tamo će i tako biti mnogo više novopridošlih ljudi.
Liman Vosu voli
03.03.2024 •
16:11
licemeri neki
Jel se to za Liman i za Novi Sad bore likovi koji navijaju za klubove iz Beograda...hahahahaha
MiRa
03.03.2024 •
16:09
samo kazem
Nema pobune i revolucije kad se buni 20tak ljudi, shvatite to. Svi kojima nesto smeta treba da izadju i da daju podrsku protestu, a ako ih nema mnogo onda neka se pomire sa situacijom i prihvate misljenje vecine.
Jovan
03.03.2024 •
15:57
@Bogosav
Da ti kazem nesto druze. Vidi i Srbin sam i pravislavac sam odma da se razumemo . Crkvi nije mesto kod stranda to je gradska plaza koja tu stoji preko jedan vek. Sta treba popivi da gledaju ljude koji idu na kupanje i razonodu. Kao drugo inte crkve po gradu su prazne. Centar saborna, uspenska, almaska. Novo naselje, Detelinara i Telep svaki kraj po crkvu. Pa moglu su jednu izmedju naselja i detelinare da stave za oba kvarta jednu i jednu lepu u baroknom stilu kave su u centru grada a ne te srednjovekovne koje odudaraju od arhitekture grada ali o arhitekturi teknmozemo u nedogled... Ovako kao dzamahirija gde god livadu vidis ti crkvu raspali. Crkvi nije mesto kod stranda. Ima neka druga lokacija sigurno nemoj da se lazemo. Vera se se na se na sliu ne namece. Ako je hriscanstvo ljubav, onda se ljubavlju pristupa a ne silom i nametanjem. Ovo je nasilno sta se radi narodu. I to na dobro nece da izadje. To se tako ne radi.
Liman država
03.03.2024 •
15:55
Crkva❤️
Ne znaju šta rade, pomozi im Gospode
ZoKi
03.03.2024 •
15:50
Koliko ravnozemljaša na portalu, kuku lelee...
комшиница
03.03.2024 •
15:49
за Лиманац
За некокга ко повремено има потребу да оде у цркву, не постоји потреба да се у свакој МЗ зида црква. Повремено можеш отићи у било коју и као одистинском вернику неће ти представљати проблем, ма где она била. Ако вам није проблем да преко целог града идете у ЛИДЛ, ПРОМЕНАДУ или било коју глупост тог типа, невидим у чему је овде проблем.
Željko
03.03.2024 •
15:43
Naravno da treba crkva od limanaca nemoš ući niujednu.
Rajko
03.03.2024 •
15:25
Svaka nama čast
Toliko ima životnih problema u ovom gradu pa i na limanu ali nama to ništa ne smeta. Na mestu prizemne kuće niču zgrade sa dvadesetak stanova bez parkinga i proškrenja ulica i kanalizacije i to nam je normalno ali kada se probudim i vidim crkvu to me deprimira. Alal vera SRBI zaslužili ste sve pohvale. Ako nemožete da se izborite za bolje školstvo, zdravstvo, čistoću izdržite i uradite bar ono što možete zabranite izgradnju crkve. To na ovim prostorima Srbima bar nije nepoznato.
Slobidarski umovi
03.03.2024 •
15:10
Istina je da je NS slobodan
Hoćemo slobodu,
crkve junaci liturgiju na Kosovu imate nego nešto vas nema.
Deca kupačii i svi imaju svoje mesto ostavite ih na miru.
Djordje
03.03.2024 •
15:06
Moze crkva ali samo pod jednim uslovom. Da se gradi iskljucivo od para SPC &co d.o.o, na koji su platili PDV, da kupe plac po trzisnim uslovima, da plate sve gradjevinske i ostale dozvole, i stanu u red u Urbisu, Zig-u..............
Jelena ns
03.03.2024 •
15:00
Vera i religija nije isto.
Ostavite NS i Štrand na miru!
Pošaljite te novce za Bg, gradite metro u Bg, bice vam pametnije.
Katarina
03.03.2024 •
15:00
Ko će biti grešan pred Bogom i deo investicije stavi u svoj džep. Ne treba crkva na Limanima. Novom Sadu treba dečija bolnica i kvalitetno zdravstvo. Dečija bolnica je sramota našeg naprednog rukovodstva.
Betmen
03.03.2024 •
14:59
Зашто не изграде цркву на месту оних ркавих барака у лиманском парку поред скејт парка? Биће свима лепо, очистиће оно ругло а успут и наћи место за цркву.
Djordje
03.03.2024 •
14:55
Nama na Limanu ne treba crkva. Drugo, drzava je po Ustavu sekularna, i ne sme drzava da finansira izgradnju crkve, nije to njen posao. Njen posao je ako je neko zainteresovan za izgradnju, dodje sa parama, i kaze hocu da izgradim crkvu, izda dozvole za izgradnju itd. Osim toga, za izgradnju se moraju pitati i stanovnici Limana, a ne da kome sta padne napamet gradi sta hoce i kako hoce. Meni dajte moje pare, a od vasih gradite sta hocete.
Dejan
03.03.2024 •
14:53
Ns
Kolika je dnevnica ? Da li se u sutra okupljate na istom mestu?
Maxa
03.03.2024 •
14:45
Podsećam sve ove velike "vernike" da je Isus govorio da ne treba graditi hramove, da je svaki čovek hram za sebe!
Citati iz Jevanđelja:
Isus reče, "Ako vam oni koji vas vode kažu, 'Gledajte, kraljevstvo
je gore na nebu', tada će vas ptice nebeske preteći. Ako vam kažu,
'Ono je u moru', tada će vas preteći ribe. Kraljevstvo je zapravo u vama,
i ono je izvan vas."
Zatim:kaže:
"Rasepite komad drveta, i ja sam onde. Podignite kamen, i tamo ćete me naći."
Vera nije u crkvama nego u ljudima, vi mali novokomponovani "vernici".
deka
03.03.2024 •
14:44
Zašto ovi ljidi protestVuju?
Zahvaljujući CrkviNaVode tržište očekuju novitete:
- kupaća mantija
- kapica za bradu
- vodootporno kandilo
Ipak je progres ili na srpskom "napredak"
Coa
03.03.2024 •
14:40
Kome crkva smeta?
Nana
03.03.2024 •
14:39
@Limanac
Ne bune se protiv ovjekta već protiv lokacije. Što lažeš i izvrćeš stvari, zar to nije protivno veri?! Ili se pozivaš na veru samo kada i kako tebi odgovara?! Ne ide to tako kod onog gore, ima vremena saznaćeš.
Goca
03.03.2024 •
14:38
Zasadite drvece na livadici
Bogosav
03.03.2024 •
14:31
Odgovor logičaru
U pravu ste da je gužva ako je jednom nedeljno. Ali na Naselju se služi jutarnja služba, večernja služba svaki dan, liturgija nedeljom i svim značajnim praznicima. I uvek ima nekog u crkvi. Obratite pažnju, da gotovo nikad crkva na Bistrici/N.Naselju nije prazna bilo kad tokom dana. I još nešto, obratite pažnju sa kojom ljubavlju narod celiva sveštenike i čeka da im kaže nešto što ih muči ili neku radosnu vest za šta su se predhodno molili. I moram reći da nema dana da se neko ne ispovedi u toj crkvi. A sve lagano, smerno, u ritmu, bez pretenzija... Dakle ipak nije samo jednom nedeljno... Živeli!
@NS
03.03.2024 •
14:28
Naravno da su svi besni, kad vas gradonačelnik stavlja u položaj gradjana drugog reda čije mišljenje je nebitno. Odgovor na bes je još besa.
Ljudi se osecaju nemoćno i uplašeno jer nema kompromisa, dogovora, humanosti. Da je neko napravio anketu, rekao razumemo da ste protiv crkve ali hajde da porazgovaramo pa da nadjemo zajedničko rešenje, nego samo napadi i agresija. To budi bes i kod ljudi koji su blage naravi.
@Лиманац
03.03.2024 •
14:27
A da niste možda u porti te crkve planirali spomenik Janošu Totu i Milošu Petroviću?
I ostalim "nevinim" izvršiocima Racije.
Da, da, onaj što ste planirali na Limanu 4, taj spomenik vašim herojima.
Neće moći
03.03.2024 •
14:22
Fali crkva? Otključajte Nikolajevsku, uvek je zatvorena, u čemu je problem?
Ili nije dovoljno okrugla da bude svetosavska...
A i ova Almaška - u ovom momentu nikog nema unutra. Bukvalno nikog. Je l' i ona nepodobna?
Nadljudsko biće
03.03.2024 •
14:20
Nisu
Nisu samo jevreji. Obrazuj se malo.
Bns
03.03.2024 •
14:16
Ćao! Zbogom!
Opoziciji je ovo najgora taktika. Na SPC se ne udara.
Goga
03.03.2024 •
14:16
Verski fanatizam
Hoce da grade crkvu ispred Stranda, a srusili parohijski dom pored Saborne crkve?!
Лиманац
03.03.2024 •
14:15
Са вером у Христа
„Тешко оном ко ратује против Господа...”
Limanac
03.03.2024 •
14:15
Liman
Oprosti im Bože ne znaju šta rade! Niko se ne bi bunio za džamiju ili katoličku crkvu! Nekad me prosto sramota sto sam limanac kakav i dalje komunističkei nesoj tu obitava!
SMILE
03.03.2024 •
14:13
DA CRKVA ALI NE NA TOM MESTU
Niko nije protiv crkve, ali kome ludom je palo na pamet da se na toj livadi ista gradi?????
NS
03.03.2024 •
14:11
Čitam komentare i svis u nešto jako besni. I oni što hoće i oni što neće nisu pokazali ni mrvu tolerancije po kojoj smo bili poznati. Od tolikog besa ne može ništa dobro da ispadne.
@ljudsko biće
03.03.2024 •
14:10
Ne može se biti Novosađan a da de ne zna ko je stradao u Raciji. Prošetajte do spomenika.
Bojan
03.03.2024 •
14:09
...
"Ljudsko Biće
Još kad bi samo znao da ti iz racije nisu bili pravoslavci nego jevreji."
To znaš samo ti. Podaci žrtava racije su poznati. Treba da te je sramota.
Jasno je i zašto imaš potrebe da sebe zoveš "ljudskim bićem". Jer to jednostavno nisi.
Лиманац
03.03.2024 •
14:07
За лика под надимком људско биће који ми је оставио коментар. Отиђи до споменика жртвама рације па прочитај да ли су само Жидови бацани под лед или су још неки људи поред Жидова завршили под ледом Дунава. Срамота ме је вашег непознавања историје Новог Сада. Црква на Лиманима је неопходна како би поред вас којима црква смета, ишли и још неки људи који као ја живе на Лиману већ 40 година и који имају потребу да повремено оду у цркву. Остали делови града су покривени богомољама, сада је ред и на Лимане, али не код Штранда него на неком другом месту.
Aleksandar
03.03.2024 •
14:04
Čisto da spomenem
Malo li je crkvi u Novom sadu pa nam treba još jedna. Nisam protiv ,ali dosta bre pravite nešto pametnije.
Logicar
03.03.2024 •
14:02
Super su ovi sto im je argument za novu crkvu to sto su neke druge po gradu pune jednom nedeljno na sat vremena ujutro. Kao kad bi pozorista imala jednu predstavu nedeljno i naravno nastao krkljanac pa hajde da gradimo jos 10 pozorista (sto za razliku od crkve mozda i nije losa ideja). Hajde malo popa da odradi 10-tak nastupa vikendom a ne jedan, i resen problem.
Dejan sa Štranda
03.03.2024 •
14:02
Ne treba graditi crkvu,ima ih dosta,a pogotovo kad ljudi ne žele crkvu u svom komšiluku,glupo je i od crkve da se nameće,tako će navući još veću netrpeljivost na sebe.
Bogosav
03.03.2024 •
14:01
Kakvih likova ima da nas bog sačuva... Hoće da se dvehiljadegodišnje službe i zvona sada oglašavaju u skladu sa njihovim dolaskom iz treće smene ili u skladu sa njihovim pravima koja kao imaju ili sa kupaćim gaćama ili sa njihovim doživljajem Biblijskog teksta... E svašta... A ovi što citiraju Bibliju a ne idu u crkvu, odmah da ostave Bibliju, jer njima nije dobro zbog zabluda u koje ulaze...
420
03.03.2024 •
13:56
obavestenje
kad ce biti sledeci protest? dolazim sigurno!
Rasa sa salasa
03.03.2024 •
13:55
Liman i crkva, dva su sveta različita...
Neće tu biti nikakava crkva.
Sadjanin
03.03.2024 •
13:52
Za Bogosav
Bilo 500 stanovnika od nekoliko desetina hiljada stanovnika. U isto vreme preko 500 pacijenata ne moze biti pregledano dnevno jer zdravstvene institucije nemaju kapaciteta. U isto vreme nekoliko hiljada dece nema meste u drzavnim vrticima. U isto vreme, skolarci nemaju besplatne udzbenike kao deca u Bg jer Grad Novi Sad nema para za iste.
Ljudsko biće
03.03.2024 •
13:50
Лиманац
03.03.2024 • 12:59
Црква на Лиману
Јесам за изградњу цркве на Лиманима која би била посвећена мученицима који су зверски убијени у новосадској рацији јануара 1942. године.
Još kad bi samo znao da ti iz racije nisu bili pravoslavci nego jevreji. Ali u Džamahiriji se podrazumeva da svi moraju biti jedne vere!
A još gluplje je ono “crkva je na Limanu neophodna”?!?!?
Neophodna za šta?
@Bogosav
03.03.2024 •
13:50
pa ovo je pomodarski narod, ako je u modi pričest eto ih da pokažu da su in, ako je u modi imati kucnog ljubimca, eto nema zgrade bez nekoliko pasa, pa tako redom, a sve zato da bismo bili u popularnom "trendu".
@Јоле ригорозни
03.03.2024 •
13:49
Јоле ригорозни
03.03.2024 • 12:57
Чисто, онако посматрам
За својих 44 године нисам чуо да је у неком граду у Србији био организован протест против изградње храма. Ко су моји суграђани ? Колики је то степен мржње ? Не могу да дођем себи. Не знам у ком правцу да размишљам. Ћутећи се селим у дивљину да више не гледам "људе."
Previše pričaš za nekoga ko se ćuteći seli u divljinu.
pajo patak
03.03.2024 •
13:48
@Лиманац
jbte, pa ti si opozicionar, skoro kao коштуница.
Novo Naseljw
03.03.2024 •
13:47
@bogosav
Isti ti Limanci imaju izbor ako ce na liturgiju u Mise Dimitrijevica, na Naselje, Sabornu, Almasku, Nikolajevsku, Uspensku.
Kao neko ko zivi ispred crkve, jako je lepo kad dodjes iz nocne u 6 i u 7 ujutro te zvono budi. Manite me gradjenja, dajte nekog zelenila, parkova, manite nas betona.
Ako si vernik u Novom Sadu, imas mnogo izbora gde ces ici na liturgiju. Uostalom, verovanje i vera nije jednako sto i crkva, verujuci je gde god se nalazi.
Uostalom, Apsotol Pavle u Poslanici Korincanima kaze: Ne znate li da ste vi crkva Božja i Duh Božji živi u vama.“ (1. Korinćanima 3:16).
Prolistajte Bibliju, pratite rec Boziju kad je se vec drzite.
Polis
03.03.2024 •
13:45
Liman
03.03.2024 • 13:16
Nije sve politika
Da li je moguce da i ideju o podizanju Hrama politizujete?
Na osnovu cega okupljeni smatraju da stanovnici Limana ne zele Crkvu?
Od kada nam ovakvi odlucuju i nema vere u Boga, svako zlo je dozvoljeno...
Podizanje te crkve JE politika. Zlo je nametanje svoje volje drugima. NS je grad SVIH vera a ne samo pravoslavnih fundamentalista!
Detelinara je naša
03.03.2024 •
13:45
Nećemo ni mi crkvu.
pajo patak
03.03.2024 •
13:43
@Bogosav
Novo Naselje (poznato i kao Bistrica) je gradska četvrt Novog Sada. Naselje se nalazi zapadno od centra grada, pored puta prema Futogu, Bačkoj Palanci, Vukovaru; na važnoj obilaznici teških kamiona, kroz Bulevar Vojvode Stepe. Naselje ima oko 37.500 [2] stanovnika, a podeljeno je u dve mesne zajednice: "Bistrica" i "Gavrilo Princip".
Divan pričešćivajući procenat - 450-500 od 37500.
@Bogoslav
03.03.2024 •
13:41
A tebi je Bog javio da hoće još jednu zgradu (koja sa njim nema nikakve veze) na Limanu?
Koliko se ljudi okupila zato sto HOĆE tu crkvu?
Trenutno je 400:0
ku3a
03.03.2024 •
13:41
Bogosave povuci vodu za sobom, molim te.
BV
03.03.2024 •
13:37
Izbori
Neverovatno koje su sve stvari pokrenute u medijima, samo da se skrene paznja sa izborne krađe.
SuperNova
03.03.2024 •
13:32
Podrška komšijama
Žao mi je jer mislim da neće uspeti da zaustave gradnju
Novi Sad postaje grad besmislja i malobrojni razumni koji su ostali da se odupru tome jednostavno nisu dovoljno
Pecanje
03.03.2024 •
13:24
Right in two
Kada je sve problem vise nista nije problem
Mile
03.03.2024 •
13:22
Podrska. Bolje da se tu napravi podzemna ilj spratna garaza, da ljudi imaju gde da parkiraju kad dođu na kej i štrand. Crkva je tu čist višak
Keva
03.03.2024 •
13:20
Jadni li smo kako nedelju provodimo. Sta vam crkva smeta. Smetaju kladionice, kriminal, nemoral. Smeta nasilje na koju god stranu da se okrenemo. Nevazno kome i da li se molimo.
Nikola
03.03.2024 •
13:18
11h
Pretpostavljam da je vreme (11h) izabrano zbog toga što pre toga ne bi stigli na protest, zbog nedelje liturgije, koja je od 9-11h, otprilike?
Liman
03.03.2024 •
13:16
Nije sve politika
Da li je moguce da i ideju o podizanju Hrama politizujete?
Na osnovu cega okupljeni smatraju da stanovnici Limana ne zele Crkvu?
Od kada nam ovakvi odlucuju i nema vere u Boga, svako zlo je dozvoljeno...
Mrki
03.03.2024 •
13:15
Adice
Stoji nezavrsena crkva vec 20godina mislim na mestu gde je trebala biti skola nisam siguran 100%.ali posto su vec krenuli raditi a ocigledno da grad ima pare cim hoce da gradi na limanu evo predlog mogu zavrsiti ovu crkvu.
A zašto ne
03.03.2024 •
13:03
Park
Umesto crkve
Zoki
03.03.2024 •
13:00
Bravo
Za Liman i Novi Sad,idemo do kraja.
Лиманац
03.03.2024 •
12:59
Црква на Лиману
Јесам за изградњу цркве на Лиманима која би била посвећена мученицима који су зверски убијени у новосадској рацији јануара 1942. године. Једино нисам да се изгради на локацији код Штранда. Има довољно локација десно од моста Слободе, иза СКЦ Фабрика, или иза студентског дома преко пута Основне школе Жарко Зрењанин. Сваки део града има изграђену православну цркву на својој територији, једино су још Лимани остали без верског објекта. Црква на Лиманима је неопходна, али нисам за изградњу на наведеној локацији код Штранда.
Petar
03.03.2024 •
12:57
Gradjani da se pitaju
Gradjani treba da se pitaju, a ne Crkva, predsednik, premijerka ili Seselj!
Јоле ригорозни
03.03.2024 •
12:57
Чисто, онако посматрам
За својих 44 године нисам чуо да је у неком граду у Србији био организован протест против изградње храма. Ко су моји суграђани ? Колики је то степен мржње ? Не могу да дођем себи. Не знам у ком правцу да размишљам. Ћутећи се селим у дивљину да више не гледам "људе."
Joka
03.03.2024 •
12:54
Tako i treba. Ponosan na moje prave Novosađane.
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Dm
03.03.2024 •
12:51
Bravo limanci samo jako i dostojanstveno protiv sns uzurpacija grada!
Zvona i praporci
03.03.2024 •
12:46
A ovi što nose "knjige, a ne zvona i praporci" izgleda ne znaju ko je to rekao... A ne zna ni da se ne osnosi na crkvena zvona... Ali što bi rekao monah Rafailo "samo jedi, pij i tripuj, slobodno tripuj i sve što smisliš to je tumačenje po tebi"
Паја
03.03.2024 •
12:46
Бог је одавно заборављен на овом месту, зато му храм овде ни не треба.
Maxa
03.03.2024 •
12:46
Svi dobronamerni očito
E kad vidim ovu ekipu i posebno argumentaciju kojom napadaju izgradnju crkve dođe mi da prvi put u životu glasam za naprednjake.
Vesna
03.03.2024 •
12:46
Ovima je potrebna crkva!!!
Bože sačuvaj i to im smeta
Б
03.03.2024 •
12:37
Добра идеја...
Идеја је добра, али мафија на власти је јача. Ајд у сто марке да се већ зна ко ће се и колико уградити!
Patriota
03.03.2024 •
12:36
Strand
Liman i NS ce pobediti sns.
Lala
03.03.2024 •
12:26
Crkva
Gde god vidiš lepo mesto ti crkvu posadi.
Možda se primi.
Napravite šumu biće svima bolje!
Kata
03.03.2024 •
12:26
Crkva?
Gladni smo,potlaceni i ponizeni,siromašni .
Smučilo mi se naše licemerno audi-sveštenstvo.
Bogosav
03.03.2024 •
12:18
Jutros se pričestilo 300 ljudi od čega makar 100 dece na Novom Naselju, ukupno bilo 450 do 500 prisutni duša na Liturgiji. Ako hoćete da živne i Liman kamen temeljac za hram pre Vaskrska da se postavi. A ovi branioci, prići će i oni...Božja sila je nezaustavljiva i to nema veze sa politikom...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO: Na skupu protiv crkve kod Štranda za narednu nedelju najavljen zbor građana
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.03.2024.
•12:06 > 14:27
Komentari 142
Timko
U nedelju
Podelite im ašove i da krenu da kopaju temelje crkve lagano.
Taman će biti prilika svim velikim građanima koji se prave da ne umeju ni tešku olovku da nose da se sete svog mladog doba.
Petar
Trt
'Stanovništvo' je dobrodošlo da podigne crkvu u svom selu.
Nikola NS
Ђорђе
Seljak
Vals
Jovan
Dođoš, nelimanac
Milan
U komentarima su primetne ,skrivene i neskrivene, uvreda na račun dela građana Novog Sada!?
Jarvis
joki
DraganChe
Amer
Komšija
Samo se ti loži tako po svom blatnjavom selu, ovde možeš sam šut u dupe da dobiješ.
Ružica
Usput, u Švajcarskoj se opštinske zajedine izjašnjavaju za svaku promenu, vlast daje eventualno, uglavnom građani - predlog. Tamo se smatra neodgovornim ponašanjem ne izaći na referendum.
Pozdrav od Sima
Ne crkva
Fantom iz opere
Фердо
55
Opozicija
piskaralo
Crkva i Novosadska kasa/budžet su stvari koje ne bi trebalo da imaju dodirnih tačaka u sekularnoj državi!
Crkvu treba da dižu preko vernika koji to podržavaju!
Jovan
Bačvan
LIMAN 1,2,3,4
Anunaki
Востани Сербије,
Давно си заспала,
У мраку лежала
Сад се пробуди!
KLF
Pa dovoljno je da 20 ljudi izađe iz susedne zgrade i da vam ne da da posečete ni travku na toj livadi, ne može i gotovo.
Mastodont
A onda si konačno skupio petlju i sebi podigao kokošinjac na pruzi o kojem si oduvek maštao.
limanski komunisti
Sve je ovo naše, uključujući i Štrand i brodogradilište. Ne veruješ? Dođi pa se uveri.
Šoneee
Dobili stanove džabe,uspeli da izgube državu ali ne i veeelike penzije,još sad i da odlučuju gde će da se gradi...
Kad su Vam dede oduzimale zemlju poštenim seljacima starosedeocima i delili svojim zemljacima koji su je ili uparložili ili prodavali onda nije bilo zborova građana.
fuuujjjj....
Slavko
Dawkins
Pera
Ludovički
deda
nisu kod brodogradilista bacali pod led, crkva je posvecena i na mestu mucki pobijenih gradjana, da si gradski kao sto nisi neb' lupetao,,,
Добро памтим све...
Како је једном Кустурица рекао, "црква је повезана са вечношћу"...
Milija Pavlovic
andrija
03.03.2024 • 22:37
В.И.Лењин је
"Религија је опијум за народ".
С обзиром шта власт ради народу, потребно је пуно опијума....
opazatnje ti je na mestu... primer gradjana ispred predsednistva Srbije u Beogradu...
Predsedništvo - ispod Vučićevog prozora... 3.3.2024 pre 1 sata gradjani sa KiM...
Новосађанин
Изградња Храма светих мученика бачких пројекат је од значаја за све Новосађане, како би се очувао спомен на страдале у погрому од стране злочиначке руке мађарских фашиста.
Gradjanka
Pocinje im kraj.
Samo istrajte. Blok 63 je uz Vas. Niko nije jaci od naroda!
Нисам ја
С обзиром шта власт ради народу, потребно је пуно опијума....
V
Misko
Posmatrač
Vernik sa Limana
Jelena
japajajci
Nikola
Putnik
ISTINA
Mare
Šojić
general
Branislav
Arkadije
NS
Hey-Ho!
Dm
Obrad
Vlada
Pa super, kad ste mogli petnaest vekova bez crkve na tom mestu, moći ćete i ubuduće.
Mile
Simo
НН
Maja
Lepota Novog Sada jeste bila sto je imao uredjene zelene povrsine, no neki mrzitelji su se nameracili to da promene.
Penzioner
Liman Vosu voli
MiRa
Jovan
Liman država
ZoKi
комшиница
Željko
Rajko
Slobidarski umovi
crkve junaci liturgiju na Kosovu imate nego nešto vas nema.
Deca kupačii i svi imaju svoje mesto ostavite ih na miru.
Djordje
Jelena ns
Ostavite NS i Štrand na miru!
Pošaljite te novce za Bg, gradite metro u Bg, bice vam pametnije.
Katarina
Betmen
Djordje
Dejan
Maxa
Citati iz Jevanđelja:
Isus reče, "Ako vam oni koji vas vode kažu, 'Gledajte, kraljevstvo
je gore na nebu', tada će vas ptice nebeske preteći. Ako vam kažu,
'Ono je u moru', tada će vas preteći ribe. Kraljevstvo je zapravo u vama,
i ono je izvan vas."
Zatim:kaže:
"Rasepite komad drveta, i ja sam onde. Podignite kamen, i tamo ćete me naći."
Vera nije u crkvama nego u ljudima, vi mali novokomponovani "vernici".
deka
Zahvaljujući CrkviNaVode tržište očekuju novitete:
- kupaća mantija
- kapica za bradu
- vodootporno kandilo
Ipak je progres ili na srpskom "napredak"
Coa
Nana
Goca
Bogosav
@NS
Ljudi se osecaju nemoćno i uplašeno jer nema kompromisa, dogovora, humanosti. Da je neko napravio anketu, rekao razumemo da ste protiv crkve ali hajde da porazgovaramo pa da nadjemo zajedničko rešenje, nego samo napadi i agresija. To budi bes i kod ljudi koji su blage naravi.
@Лиманац
I ostalim "nevinim" izvršiocima Racije.
Da, da, onaj što ste planirali na Limanu 4, taj spomenik vašim herojima.
Neće moći
Ili nije dovoljno okrugla da bude svetosavska...
A i ova Almaška - u ovom momentu nikog nema unutra. Bukvalno nikog. Je l' i ona nepodobna?
Nadljudsko biće
Bns
Goga
Лиманац
Limanac
SMILE
NS
@ljudsko biće
Bojan
Još kad bi samo znao da ti iz racije nisu bili pravoslavci nego jevreji."
To znaš samo ti. Podaci žrtava racije su poznati. Treba da te je sramota.
Jasno je i zašto imaš potrebe da sebe zoveš "ljudskim bićem". Jer to jednostavno nisi.
Лиманац
Aleksandar
Logicar
Dejan sa Štranda
Bogosav
420
Rasa sa salasa
Neće tu biti nikakava crkva.
Sadjanin
Ljudsko biće
03.03.2024 • 12:59
Црква на Лиману
Јесам за изградњу цркве на Лиманима која би била посвећена мученицима који су зверски убијени у новосадској рацији јануара 1942. године.
Još kad bi samo znao da ti iz racije nisu bili pravoslavci nego jevreji. Ali u Džamahiriji se podrazumeva da svi moraju biti jedne vere!
A još gluplje je ono “crkva je na Limanu neophodna”?!?!?
Neophodna za šta?
@Bogosav
@Јоле ригорозни
03.03.2024 • 12:57
Чисто, онако посматрам
За својих 44 године нисам чуо да је у неком граду у Србији био организован протест против изградње храма. Ко су моји суграђани ? Колики је то степен мржње ? Не могу да дођем себи. Не знам у ком правцу да размишљам. Ћутећи се селим у дивљину да више не гледам "људе."
Previše pričaš za nekoga ko se ćuteći seli u divljinu.
pajo patak
Novo Naseljw
Kao neko ko zivi ispred crkve, jako je lepo kad dodjes iz nocne u 6 i u 7 ujutro te zvono budi. Manite me gradjenja, dajte nekog zelenila, parkova, manite nas betona.
Ako si vernik u Novom Sadu, imas mnogo izbora gde ces ici na liturgiju. Uostalom, verovanje i vera nije jednako sto i crkva, verujuci je gde god se nalazi.
Uostalom, Apsotol Pavle u Poslanici Korincanima kaze: Ne znate li da ste vi crkva Božja i Duh Božji živi u vama.“ (1. Korinćanima 3:16).
Prolistajte Bibliju, pratite rec Boziju kad je se vec drzite.
Polis
03.03.2024 • 13:16
Nije sve politika
Da li je moguce da i ideju o podizanju Hrama politizujete?
Na osnovu cega okupljeni smatraju da stanovnici Limana ne zele Crkvu?
Od kada nam ovakvi odlucuju i nema vere u Boga, svako zlo je dozvoljeno...
Podizanje te crkve JE politika. Zlo je nametanje svoje volje drugima. NS je grad SVIH vera a ne samo pravoslavnih fundamentalista!
Detelinara je naša
pajo patak
Divan pričešćivajući procenat - 450-500 od 37500.
@Bogoslav
Koliko se ljudi okupila zato sto HOĆE tu crkvu?
Trenutno je 400:0
ku3a
BV
SuperNova
Novi Sad postaje grad besmislja i malobrojni razumni koji su ostali da se odupru tome jednostavno nisu dovoljno
Pecanje
Mile
Keva
Nikola
Liman
Na osnovu cega okupljeni smatraju da stanovnici Limana ne zele Crkvu?
Od kada nam ovakvi odlucuju i nema vere u Boga, svako zlo je dozvoljeno...
Mrki
A zašto ne
Zoki
Лиманац
Petar
Јоле ригорозни
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Dm
Zvona i praporci
Паја
Maxa
Vesna
Bože sačuvaj i to im smeta
Б
Patriota
Lala
Možda se primi.
Napravite šumu biće svima bolje!
Kata
Smučilo mi se naše licemerno audi-sveštenstvo.
Bogosav
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H